درخشش 258 دانش آموز خراسان شمالي در مرحله اول المپيادهاي علمي
نوشته شده توسط : ا _ رحمتی
درخشش 258 دانش آموز خراسان شمالي در مرحله اول المپيادهاي علمي


258 دانش آموز خراسان شمالي در مرحله اول المپياد هاي علمي دانش آموزي خوش درخشيدند. 
 

به گزارش روابط عمومي اداره كل اموزش و پرورش ،معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش خراسان شمالي  با اعلام اين خبر گفت:258 دانش آموز استان در مرحله اول المپياد هاي علمي پذيرفته شده اند كه از اين تعداد95 نفر در المپياد ادبي ،23 نفر در المپياد رياضي ،22نفر در المپياد زيست شناسي ، 36 دانش آموز در المپياد شيمي ،44 نفر در المپياد فيزيك و 23 نفر نيز در المپياد كامپيوتر و 15 دانش اموز در المپياد نجوم و اختر فيزيك  حائز رتبه شده اند.
محمد اكبرزاده با اشاره به رشد چشمگير پذيرفته شدگان در مرحله اول المپياد هاي علمي دانش اموزي خاطرنشان كرد: سال گذشته حدود 185 نفر در اين مرحله پذيرفته شدند كه اين امار امسال به 258 نفر افزايش يافته است و بر اين اساس شاخص رشد استان در كشور نيز افزايش چشمگيري داشته است.
وي افزود: تلاش خواهيم كرد اين دانش آموزان در مرحله دوم المپيادها ي علمي كه در ارديبهشت 92 برگزار خواهد شد نيز به موفقيت هاي چشمگيري دست يابند.
اكبرزاده اضافه كرد: به ترتيب شهرستانهاي بجنورد با 95 دانش آموز ،شيروان با 59 ،مانه و سملقان با 57 ،اسفراين با 42 و جاجرم با 5 دانش آموز بيشترين سهم را در اين موفقيت داشته اند.


 




:: برچسب‌ها: اكبرزاده , المپياد ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: